Primarni program temelji se na Programskom usmjerenju ,a posebnu pažnju pridajemo brizi za zdravlje djece i njihov tjelesni razvoj, poticanju na samostalnost te uvažavanje potreba djece i roditelja. Planirani kurikulum bazira se na kvalitetno postavljenoj mikroorganizaciji rada od samog dnevnog prijema djece pa sve do nastojanja da se dnevni odmor mališana temelji na njihovim stvarnim potrebama.

Rad u skupinama temelji se na tematskom planiranju odgojno-obrazovnog rada, radu na projektima, aktivnostima koje djeca samostalno odaberu, a omogućen im je i samostalni izbor različitih materijalnih poticaja. Često je to neoblikovan materijal kojim djeca postižu zavidnu razinu kreativnost. Postepeno u rad uvodimo i elementa Montessori pedagogije.
Same skupine organizirane su u interesne kutiće koji se tokom godine mijenjaju prema interesima djece.
Odgojno- obrazovni rad obogaćujemo tematskim izletima bilo u prirodu ili posjete kazalištima i muzejima.
Vrtićki program bogatimo i umjetničkim sadržajima nudeći predstave edukativno- zabavnog karaktera s kvalitetnim i interesantnim sadržajima.
Prema planiranim aktivnostima omogućujemo djeci da se upoznaju i sa ljudima različitih zanimanja, ugošćujemo poznate dječje pisce, sportaše i osobe za koje djeca iskažu interes.
Odgojnim nastojanjima, primjerenim oblicima i metodama rada te poticajnim sadržajima i aktivnostima za cjeloviti razvoj djeteta, odgajamo zdravu, sigurnu,slobodnu i kompetentnu ličnost.