Potaknuti zimskim vremenskim prilikama – snijegom i ledom naši su mališani, zajedno sa svojim tetama, preslikali zimske prilike i u naš vrtić.
Potaknuti ledom koji je u djeci izazvao veliko oduševljenje (Lana: „Teta! Vani je led! Sklizala sam se!), Leptirići su razgovarali o hladnoći, ledu i snijegu. Proučavajući enciklopedije, slikovnice, karte, globus i fotografije, zaključili su kako ga najviše ima na polovima (sjeverni i južni). Lana je rekla da na sjevernom polu živi Djed Mraz i sobovi pa su Leptirići krenuli u istraživanje kako bi saznali tko sve tamo živi – koje životinje, ima li ljudi i čime se bave, čime se hrane životinje, gdje žive pingvini, itd. Svaki su dan naučili nešto novo, a interes i aktivnost traju i dalje pa trenutno skupljaju kutijice (ledene blokove) od kojih će izraditi iglue koji će se uklopiti u njihov „polarni svijet“:





Zvjezdice su u svojoj sobi prikazale „Zimu oko nas“ te su učili o karakteristikama zime. Svoju su sobu uredili u zimskom ugođaju te su od kolaža radili snjegoviće, svoje pahuljice iz snova, a radili su i snjegoviće s vlastitim imenom.




Zimu u našem kraju proučavali su i Cvjetići koji su svojim likovnim uratcima prikazali razliku godišnjih doba, zimske sportove i aktivnosti te odjevni predmet koji zimi glavu čuva – toplu vunenu kapicu.



Oduševljenje snijegom, pahuljicama i zimskim aktivnostima potaknulo je i naše Kockice na prekrasne likovne crteže.


Pahuljice su zalepršale i u Točkicama.


Osim samih Medvjedića, pahuljice su željno iščekivali i njihovi snjegovići pogledima uprtima u nebo. O pričama o zimi, najviše im se svidjela priča o zecu Ušku i njegovim prijateljima te su, zajedno sa svojim tetama, izradili slikopriču koja ih je potaknula i na dramske aktivnosti. Mnoštvo aktivnosti tek još slijedi kod naših predškolaca.





U spoznavanju vanjskog svijeta i događaja oko nas, našim najmlađima, Pužićima, pomažu njihove tete koje im omogućavaju da istražuju nove sadržaje, prvenstveno putem osjetila. Putem jednostavnih i neopasnih materijala, Pužići su također otkrivali čari zime.



Sovice su pokazale veliku kreativnost i volju kako bi zimu što više dozvale u svoju sobu, a njihove su im tete ponudile veliki izbor didaktičkih sredstava i različitih materijala.







Striček i teta potaknuli su svoje Jagodice na kreativno izražavanje i upoznavanje zime i zimskih sadržaja. Osim likovnog izražavanja, Jagodice su uživale slušajući priču o Snjegoviću i zecu.





Potaknuti svojom zimskom odjećom i pričom „Snjegovićeva kapa“, predškolci Ježići formirali su interesni kutić aktivnosti Trgovina zimske odjeće „Pahuljica“. Aktivnosti vezane uz zimsku odjeću proširile su se i na likovnu aktivnost u kojoj su djeca pokazala svoje grafomotoričke sposobnosti i kreativnost u odabiru boja. Djeca produbljuju svoja znanja i na ostalim područjima razvoja: glazbeno izražavanje (pjesme „Pahuljice“ i „Snjegović“), početno čitanje i pisanje (osmosmjerke „Zimski praznici i ja“), ispričaj priču po slikama („Snjegovićeva kapa“), matematičke igre („Prebroji gumbe snjegovićima“), stolno-didaktičke igre vezane uz zimski sadržaj, radno-praktične aktivnosti (izrada snjegovića od neoblikovanog materijala), istraživačka aktivnost („Miješanje boja na bijelom platnu“), vođena fantazija „Pahuljica“ (verbaliziranje izgleda pahuljice). Interes i aktivnosti nastavljaju se i dalje…




